Alexandra Micaela Rylander

2010-02-08
19:44:49

Hihi *happy*!
Jag drog direkt in till stan idag efter skolan. Bestämde mig för att locka ditt lilla Marcus, jag har inte träffat honom på jättelänge! Så det var jätte roligt att se honom igen :'D Kan inte hjälpa att vara hyperglad när jag är med honom, han är ju så himla gullig :D Ska lägga in en låt sedan som han skickade igår, som jag inte hört tidigare men både videon och låten är jätte fin :) Har hittat massa nya kläder som jag ska köpa på Vero Moda i slutet av månaden :D (miss ekonomisk atm)

Nu är religionsläxan (som jag har haft i flera veckor) inlämnad och klar på fronter. Minst ett VG förtjänar jag för det hårda arbetet, haha!






Dagens outfit får ni här med!




Kommentarer:
#1: Lina K

Vad söt du är på bildern! =)



SV: Tack snälla! =)

2010-02-09 @ 17:01:25
#2: Erika

Fin adidas ! :D<3

2010-02-09 @ 19:39:04
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: