Alexandra Micaela Rylander

2010-02-01
20:58:04

Wake up in the morning.. late!
Jag sov väldigt länge idag, ända till klockan 10! Vilket inte brukar hända, speciellt när det var min tur att ta ut hunden idag också. Jag trodde först att jag inte skulle hinna till skolan, men jag han gott och väl!

Vi hade bara religionlektion idag som vanligt på måndagar.. Efter det åkte jag in till stan och köpte en ny plattång på Åhlens vid TC!  En likadan som jag hade innan, men jag tycker om den. Den är riktigt bra. Det som hände med den gamla är att den vägrade att starta och bli varm, så det blir man ju irriterad på när man behöver platta håret, hehe..

Sedan har jag ju varit lite duktig och plugga på vår religionläxa som skall vara inlämnad om någon vecka, jag är nästan klar ska bara vidare utveckla lite vissa svar jag har skrivit. Sedan blir det greeeajt!

Ska lägga mig i sängen snart och sedan sova. Måste gå upp tidigt i morgon förstår ni.

Puss ♥

Dagens låt remix av Lady Gaga ;)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: