Alexandra Micaela Rylander

2010-01-26
18:41:24

Ansiktsbehandling!!
Idag var det en riktigt skön skoldag ärligt talat! Det var segt i början eftersom vi började rätt så tidigt och hade religion i ca två timmar sedan håltimme i tre timmar.. Men det slutade riktigt riktigt bra! Dom som har hudvård och makeup lektion fick idag ha ansiktsbehandlingar på varandra! Ja visst låter det som en bra lektion? Denize gjorde ansiktsbehandling på mig, super skönt tack Denize! :D Produkterna luktade jätte gott och man kände sig riktigt avslappnad. Bland annat fick vi ha på oss ansiktsmasker, vilket jag aldrig har provat förut. Efter lektionen är min hy jätte len som silke! Det tackar jag inte nej till att få en sådan behandling med ansiktsmassage igen!



Nu har jag precis klippt min mammi. Bara topparna, men det är roligt att klippa även om det är litegranna *fniss*
Nu ska jag snart äta middag sedan bär det väl av till sängen :)

Ville bara visa er läsare något otroligt vidrigt! (Varning för känsliga tittare) Dom visade det här på "Vakna med the voice" imorse.


Det är en fluga som lägger ägg på mygga. Myggan suger blod från oss och där skapas en böld i vår hud och i bölden skapas en enorm äcklig larv.. Enjoy, haha!

Kommentar:

sv: okejokej :) nice :D



åh, tack så mkt! :D

lägg gärna till mig på bloglovin (A)

2010-01-27 @ 12:32:17
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: