Alexandra Micaela Rylander

2010-01-03
23:06:26

Det går så fort
Den här helgen har gått oändligt fort, så fort att man inte ens hinner inse att det är helg. Ni har mest fått bilder utav mig den här veckan i bloggen. Jag har inte varit så mycket på blogghumör. Jag har sovit en hel del och igår var jag och Sandris på en fest runt om vid bergfotens skola, jag kände inga där medans Sandris visste nästan vilka alla var, men jag är ju lite seg på saker och ting håller inte riktigt kollen. Imorgon ska jag nog träffa min lilla Fiz och dra till stan och titta lite smått, vad ska ni andra göra imorgon? :) Jag ska i alla fall köpa mig ett plutskort till skolan börjar och sen får vi se om jag köper den där hooden på Gina, ett par nya sköna mjukisbrallor skulle sitta fint med! Men det har jag nog inte riktigt råd med just nu, om man ska försöka bli lite ekonomisk. Det ska bli segt att börja skolan igen på torsdag, eller vad tycker ni? ;/ Men man får försöka hålla sig posivit för skolan är ju en del av dagarna som går utav livet, jag försöker faktiskt njuta utav skoldagarna med, även om det är jävligt svårt haha!
 Men jag säger godnatt och sovgott till er nu :) Puss ♥

Denna pluttan är bäst, puss på dig!


Lite bilder från helgen, jag provade lite med min nya kamera :D




Kommentarer:
#1: erika

haha bara när det är städat ;) fett fina bilder :)<3

2010-01-03 @ 23:46:32
#2: Diana

Hur firade du nyår?

Hoppas att du får en bra fortsättning på det nya året! Puss

2010-01-03 @ 23:48:59
#3: MADDE

Sv: jadå allt är toppen :D hur är de själv? :)



kram!

2010-01-04 @ 02:02:00
#4: Anonym

jätte bra blogg hörru:) Gillar den!

Jag själv har precis börjat blogga.Om du gillar en blogg en snygg design och en bloggare med egen klädstil så bord du verkligen kolla in min blogg:)

Jag hoppas alf att du gillar den :)



http://housebunny.blogg.se

2010-01-04 @ 10:57:59
#5: Anonym

Hejsan! Allt väl? =)



Läs gärna min blogg, där jag skriver om mitt liv, tennisen, bloggen, skolan och mina känslor. Normala saker. Kika gärna in på den om ni vill läsa något vettigt, alltså om ni är lite småtrötta på de så kallade "fjortisbloggarna".



Skriv gärna vad du tycker om bloggen =) Ha det bäst =)



Min blogg: http://tanyaaa.blogg.se

http://tanyaaa.blogg.se

http://tanyaaa.blogg.se

2010-01-04 @ 18:46:05

höhö diggar verkligen godiset x)



Du jag har frågestund på min blogg just nu, men jag har precis börjat och har typ 0 läsare, så skulle du kunna ställa nån fråga elr så? =) <3

2010-01-04 @ 21:07:26
#7: ddenize

hihi gull <3

2010-01-04 @ 23:03:58
#8: Cajsa

Hejsan sötaste! :)

Nu är snart jullovet slut. Hoppas att du har haft det bra! :D

I alla fall så kommer jag ha mer att göra när skolan är igång igen och eftersom att jag har en ny kamera kommer jag fota massor och därav förhoppningsvis blogga tills jag storknar..^^ hehehe...XD kan knappt berga mig tills jag är tillbaka i skolan! :)

Vill i alla fall önska en god fortsättning på det nya året (igen..XD) och ha så kul du kan i skolan / på jobbet! :D pussis!!

2010-01-05 @ 15:31:23
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: