Alexandra Micaela Rylander

2010-01-27
21:06:30

Tips på kläder och avstånd från praktik?!
I morse fick jag färga håret på min praktikledare Paulina, morgonen började väldigt bra för tiden gick väldigt snabbt. Men framåt eftermiddagen blev jag bara på dåligt humör. Det finns ju ingenting att göra på praktiken egentligen, dom tar hand om sina egna kunder och gnäller om att man ska ta dit familj och vänner.. Hur lätt är det när vännerna går i skolan eller familjen jobbar?  Det är ju ingenting man kan hjälpa.. Allt dom har att säga då är "men det är ju bara att puscha på dom lite" Men vadå om dom inte vill så vill dom ju inte, svårt att begripa?! Istället får man göra en del av deras skitgöra. Soppa hår, varje litet minimeters hårstrå eller gå och köpa deras kaffe, deras lunch osv. Nej jag är trött på praktiken nu, varför ska jag vara där när jag inte lär mig något? Tror många andra från min klass håller med mig, för vi har till och med klagat till lärarna, men dom angagerar sig ju inte på det sättet man tycker dom borde göra. Nej fy nu ska jag inte klaga mer, back till positiva sakerna. Jag fick i alla fall gå tidigare i från praktiken idag! :) Gick hem tog ut hunden och sen mötte mammi vid centrum, hjälpte henne och handla lite.

Lite bilder från idag

Hemsk utväxt, med en söt klämma i håret.. relax jag ska beställa tid till frissan.. mycket mörkare ska håret bli!



Tips på kläder som jag avgudar atm! ;D Och tänk inte ens tanken den första jackan är min! hihi.

 
Alla plagg från http://nelly.com !
Accept this one  Nice huh?  ^^

Puss på er :) ♥


Kommentarer:
#1: Erika

Första jackan var assnygg !! Vill också ha, men den är din ;)!

2010-01-27 @ 22:12:59
#2: LIENE

Tack så mycket:)

2010-01-28 @ 07:04:07
#3: LIENE

Tack så mycket:)

2010-01-28 @ 07:04:23
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: