Alexandra Micaela Rylander

2010-01-13
18:58:39

En vändning!

Idag var världens bästa dag någonsin helt underbar!! Jag tog ett privatflyg och åkte till hollywood för att träffa massa kändisar, bland annat Will Smith, Robert Pattinson, Taylor Lautner, Megan Fox! Ändast för att styla och klippa deras hår som deras frisör! Det slutade med att jag fick en stor summa cash och kunde spendera det mesta på en fräsh bil, enorm villa och massa andra onödiga saker som man vill unna sig, lycka eller vad?! ......Hahahah naej skulle inte tro det va.. Kanske händer i framtiden men inte idag inte :) Idag vaknade jag upp och insåg att det var första praktikdagen efter lovet. Blev det jobbigt kanske ni frågar? När jag tänkte på det så ja.. Men inte när jag väl kom till salongen, framåt lunch vart det riktigt roligt faktiskt! Jag har fått gjort en hel del idag än vad jag brukar få, bland annat permanentbehandlingar(inte själva rullningen) schamponeringar och färgat utväxt!

Och nu efter 9 timmar på praktiken sitter jag här och äter god middag, laxpudding. Det tycker i alla fall jag om :D Jag ska träna lite sedan, men ytterst lite hemma. Men det är bra att man kör på lite än ingenting i alla fall, jag mår bra när jag tränar jag blir sprallig och glad, men sedan riktigt trött.. haha.

Nu ska jag äta klart min middag, träna sedan titta på teve.

Puss ♥


Kommentarer:
#1: Carro

sv: Photoshop CS4 Extended :)

2010-01-13 @ 19:18:41

Åhh tack så mycket! Ha en riktigt nice kväll du med!



Kram Kan Dee

2010-01-13 @ 20:54:45
#3: Malin

Va roligt att bli hårfrisörska =)

funderar också på det ?! Men det är ju en ganska tuff bransh att slå igenom i och mkt slitage skador på kroppen också om jag inte gissar fel?!

Hoppas du får en bra dag =)

2010-01-14 @ 03:12:07

SVAR: Ja visst :)

hihi jag luktade på den med, men gillade fantasy mer ^^. kram

2010-01-14 @ 12:28:12

SVAR: Ja, min syster har sånna med, de höll väl inte så bra :P Men äsch, 99:- var det värt;D Kram

2010-01-14 @ 12:58:11
#6: Carro

sv: Ingen aning, haha! Jag har bara laddat ner en trial som går ut om 24 dagar X)

2010-01-14 @ 17:03:18
#7: Carro

sv: http://www.adobe.com/downloads/ :)

2010-01-14 @ 18:27:13
#8: Malin

Detsamma detsamma =)

2010-01-14 @ 19:02:53
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: