Alexandra Micaela Rylander

2010-01-25
21:21:53

I'm sitting here nanana!
Vaknade imorse av min mobil som ringde, jag avskyr när jag blir väckt på morgonen av att telefonen ringer. Och sen dom som fortsätter och spamringer! Finns det något mer irriterande än att vakna upp och har många timmars sömn kvar fast sedan kan man inte somna om? Men för denna gång var det mer lugnare för det var bara lilla Alex som ringde :) Fast jag orkade inte prata i mobilen ändå xD Hoppas han inte tog illa upp.

Idag började jag skolan vid 12 och hade religion lektion till 13.30, det ända vi gjorde var att titta på film och saker vi redan hade gått genom.. Nödvändigt? Nja jag kunde lika gärna varit hemma och pluggat i stället :) Vilket jag har varit duktig flicka nu och pluggat min religion läxa, men jag är inte klar än! Det kan ni väl ändå inte förvänta er av mig? Hahah.

Tänkte tvätta av sminket nu och sedan lägga mig i sängen, snart snart!
Ville bara bjuda er på 2 låtar först som har suttit fast i huvudet som klister hela helgen

Fools Garden - Lemon tree

Secret servise - Oh susie

Kommentar:

SVAR: Tack för att du skrev vilken din favorit var utav Marabou smakerna! Nu ligger resultatet uppe på min blogg vilken som var populärast...



Kram :)

2010-01-26 @ 10:35:49
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: