Alexandra Micaela Rylander

2010-01-05
20:36:25

Jag ska ha dom!

Imorgon ska jag försöka åka tidigt till stan så jag kan köpa mina jeans, awesome!

Jag var ju med Denize i stan igår, var jätte kul och träffa henne som alltid min lilla myspelle :) Jag hittade ett par jeans men var osäker om jag skulle köpa dom, men det blir nog så ändå för dom va riktigt snygga på mig *fniss*

Sen efter det så åkte jag till Kodie på kvällen har varit där tills nu, jag kom hem för inte så jätte längesen. Skulle va kul om man fick träffa han igen hihi :)

Veckans låt I gotta feeling med Black Eyed Peas



Är inte direkt på blogghumör idag, men kände att jag behövde skriva ett liiitet inlägg i alla fall
Puss på er ♥


Kommentar:

SVAR: Vad bra att det kom till hjälp! :D Kram

2010-01-05 @ 21:21:23
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: