Alexandra Micaela Rylander

2010-01-11
17:57:53

Måndag efter jullovet
Idag har jag varit extra duktig och lagat mat till mig själv, det tog inte lång tid alls.. Lite brända bacon med makaroner, mmm mums! *fniss* Vi hade vår första lektion idag i religion, jag tycker det är ett intressant ämne så det var lite kul :) Men dom andra tyckte nog visst inte det, haha.. Sen har jag varit ute och gått lite med hunden förbi centrum och köpt ansiktsvatten som ska hjälpa mot finnar och porer, vi får se om det fungerar!

Jag fryser så mycket vill ta en dusch, men jag duschar och badar varje dag nu när det är så kallt. Kan inte det torka ut huden, någon som vet? Jaja vi får se vad jag gör kanske lägger mig i skumbad ett tag med tända ljus, myspys det var ett tag sen.

Jag har en enorm saknad efter mina katter, Titor och Sotis som jag hade när jag bodde i krusboda.. Men vi var tvugna att sälja dom får det är lite svårt att ha 3 katter och 1 hund i lägenheten.. :/ Här kommer lite fina bilder på dom.





Dagens låt -

Kommentarer:
#1: Linn-lay

Godkväll, kikade in lite gran och ville endå passa på att önska en god kväll :) hoppas du har haft en bra dag :)

2010-01-11 @ 20:27:07

Sååå söta!

2010-01-11 @ 22:12:46
#3: Sophie

Åh vad mysigt! Vad drack du i badet? :)

2010-01-12 @ 10:13:19
#4: Anonym

Jag skulle bara säga att din blogg är bra,jag gillar den faktiskt:D Jag har också en blogg,men den är inte så lik din blogg.Men jag tror du skulle gilla den faktiskt :) Jag hoppas det alf.



kram / http://housebunny.blogg.se

2010-01-12 @ 11:47:49

hur är din tisdag sötnos? (:

2010-01-12 @ 14:24:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: