Alexandra Micaela Rylander

2010-01-08
20:47:37

Myspys!!

Jag har bara tagit hand om mig själv hela dagen sen jag kom hem från skolan! Det har varit jätte skönt jag har

  • duschat
  • målat naglarna (inklusive tånaglarna)
  • färgat ögonbrynen
  • noppat ögonbrynen

dessutom var jag i centrum idag och köpte en ny hårsprej! Så jag "slipper" sno mammiis hela tiden :) Juust nuu lär jag mig lite photoshop och jag har upptäckt en video som är jävligt ball, jag ska försöka prova mig fram med redigeringen. Här jag bjuder på videon ;D Det är hur man redigerar sin själv som en "avatar" ni som har sett filmen tycker nog det är lite intressant(ni andra också för övrigt som kanske inte ens vill se filmen) hur man gör sig själv till en avatar, enjoy!
Vem vet jag kanske själv lyckas göra en avatar i mig form? *fniss*


Lite senare eller väldigt snart ska jag lägga mig ner i sängen äta gott och se på en riktigt bra film! Kanske Twilight? hihi


Puss!! ♥


Kommentarer:
#1: erika

Skulle också färga ögonbrynen ! Men mitt funka inte som det brukar så aa :P vet inte om jag tog fel färg ! Vilken använder du?

2010-01-09 @ 00:23:53
#2: LIENE

åh tack så glad att du tycker det:D

2010-01-09 @ 13:44:21
#3: Erika

SV: hahaha min tröja kanske är mysig men din är fiiin! :D . Nej det är faktiskt Bianca :)(a) . Jag hade brun men den syntes typ inte, ska testa brun/svart tror det var den jag hade innan :o asså jag färgade för väldigt längesen med samma märke fast då va de typ annan färg än vad jag hade igår haha :)

2010-01-09 @ 14:40:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: