Alexandra Micaela Rylander

2010-07-25
15:25:53

18
Jag fyllde ju år i.. förrigår måste det bli ^^ I fredags :D Jag vart sjuk i måndags, så det vill säga att alla mina planer för veckan vart ju inställda :O Men men jag mår mycket bättre nu, nästan på frisk nivån, är lite hängig fortfarande men det går över ^^ Igår hade jag massa gäster här, nästan hela släkten kom. Vi åt massa god mat och fikade, det var riktigt mysigt :) Var så glad och se min brur som har kommit enda från Malmö :D Det var ett tag sen jag såg honom :) Fick massa fina presenter och så =) Det var riktig trevlig dag faktiskt.






(Fick en ny säng, såå stor)





Idag har jag shoppat lite saker inför krogen ;) Tror det blir på tisdag vi drar ut :D Jag Denize, Sandra och några till. Fan vad taggad jag blir! Samma dag ska min mamma och Ari lämna hemmet, det vill säga att jag blir ensam hemma i en vecka. Åh jävlar vad nice (a) Så på onsdag ska Sandris komma och bo där hos mig till på lördag, hihi. Ska bli riktigt mysigt, vi ska gå på bio och så :D Alla mina planer från förra veckan förflyttades nu då till denna vecka, men tror denna vecka blir så mycket bättre (a) Så ja, jag ser verkligen framemot denna vecka! :D

Kommentarer:

grattis i efterskott!

2010-07-25 @ 16:28:41
#2: johanna

hah tack =)

2010-07-25 @ 23:09:26
#3: Michelle

gillar robsessed tidningen ;)<3

2010-08-14 @ 18:58:36
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: