Alexandra Micaela Rylander

2010-07-06
18:39:23

Några dagar
I lördags var jag på chillkrök med Sandris, sällskapet var som vanligt jävligt nice :) Det var lite segt bara, tillslut åkte jag hem vid 3 på natten från huddinge typ. Fick skjuss så det var väldigt schyst :) Sandris stannade ju kvar med Daniel, hiih :)


I söndags vaknade jag upp och gick ut med hunden det första jag gjorde, vi gick i 3 timmar. I rent impuls bestämde jag att gå till Gammelströmmen för att bada. Lägg på minnet att jag inte hade något ombyte handduk eller badkläder. Men det var så jeeffla varmt :D Så det var absolut värt det :) Jag var helslut i kroppen när jag kom hem igen, men en timme senare stack jag iväg med en vän och bada vid Raman ^^

Och i går då var jag med Sandris och Daniel på kvällen, vi grillade mashmallows och satt ute i friska luften (: Senare åkte Daniel hem och jag och Sandra gick hem till mig och tog det lugnt, tillslut somnar vi båda.

Idag så har jag och Sandris varit i stan hela dagen, det var lagom perfekt väder för att kunna gå i stan. Jag hittade en jättefin kjol! Som jag måste lägga ut på bild senare, den är verkligen supersnygg :D
Vad som händer senare det får vi se ;)



Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: