Alexandra Micaela Rylander

2010-06-21
17:54:01

Ett liv i solen

I fredags och i lördags har jag varit med Alexander och hans kompisar :) Det var riktigt roligt faktiskt ^^ Vi har typ mest kollat film, och varit ute i det fina vädret!

Igår var jag i stan och hittade den efterlängtande tröjan som jag velat haft jätte länge, dom säljer som smör asså! Sen vandrade jag, Sandra och Denize runt i stan :)

 På kvällen åkte Denize hem till mig och vi gick en jävligt lång kvällspromenad, eller ja lång och lång. Jag är ju van med långa promenader, går ju ute varje dag med min hund satte :O Hahah Denize tyckte jag var helt knäpp imorse som gick ut på långpromenad det första jag gjorde med hunden. Men så är det, har vant mig dessutom vid det här laget. Har haft hund hela mitt liv, dom behöver mycket motion precis som vi människor behöver. Dessutom älskar jag promenader :D Så det passar mig utmärkt ^^

Här är lite mysiga bilder från gårdagen :)






Sen en jäääättefin bild på mig från idag ^^..


Kommentarer:
#1: Anonym

åh va fin den sista bilden bar!

2010-06-22 @ 16:51:08
#2: Anonym

var*

2010-06-22 @ 16:51:17
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: