Alexandra Micaela Rylander

2010-06-15
23:12:06

Kort inlägg :)
Hej min fina nya dator, välkommen till mitt rum hihi :) Fick en bärbar av pappa, han kom och lämnade den helt random x) Är skit glad ^^ Den funkar super, och vi kommer nog bli bästavänner längre fram, vi får väl se. Det enda som fattas är en inbyggd cam på den, får väl köpa en som jag kan hänga på den. Som en snygg accesoar till datan liksom.. Haha okej sorry är övertrött xD Sen behöver den dekoreras lite med någon snygg, vad heter det.. ööh sån här överläggsgrej med en fin bakgrund på ytan liksom :D Förstår ni? :)

Nu ska jag fortsätta kolla på mumien, en riktigt gammal film. Men jag gillar den ^^
Godnatt och sovgott :)

Kommentar:
#1: Erika

hihi :D Du får komma ngn mer gång :) <3

2010-06-17 @ 13:35:40
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: