Alexandra Micaela Rylander

2010-06-01
15:02:59

Min kusin har tagit studenten
Igår var jag ganska pissed för min kamera har gått sönder, men men den går iafl att laga ^^ Den är inne på lagning nu och hoppas jag får tillbaka den inom en vecka ialla fall :) Och sen om några dagar kommer min klänning på posten som jag beställt från Nelly.com! :D Idag kollade vi bara på film i skolan "Flugornas herre" och den var så jävla hemsk, den var djup på ett sätt som verkligen får en att tänka på vem man är och hur man ska behandla andra. Nej usch, den var verkligen sorglig och grotesk. Nästa vecka får vi vara lediga måndag och tisdag, vilket är super skönt! ^^ Sen är det skolavslutning på onsdag :D Åååh vad jag längtar, inom en vecka är det sommarlov!

Snart om 40min kommer min kusin hämta mig på sin motorcyckel, fett ballt har aldrig åkt motorcyckel så det kommer bli awesome :) Han har studentfest så han borde vara heltaggad haha (vilket han nog förmodligen är)

Tyvärr så kan jag inte ta bild på dagens/kvällens outfit, menmen det får man stå ut med.

Kommentarer:
#1: Anonym

den filmen är verkligen brutal, vi gjorde ett jättestort skolarbete om den filmen, och då var man nästan som pånyttfödd efter man hade sett den.

2010-06-01 @ 20:15:40
#2: Johanna

tack! :D

2010-06-04 @ 17:34:14
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: