Alexandra Micaela Rylander

2010-06-18
14:35:29

Rundtur i stan
Igår låg jag och solade typ halva dagen, superduper sköönt! Och sen åkte jag och Erik in till stan och mötte upp Kevin, Robin, Denize och Micke. När vi väl kommer dit så drog Robin och Kevin på en gång, lite tråkigt :/ Men men, sen promenerade vi runt i stan typ för att leta efter.. rådshuset typ xD Sen inser vi att vi har gått fel och kom sen på rätt väg med pendeln! När vi väl kommer till rådshuset släpper vi av Micke där och sen åker vidare till Gina Tricot, där jag köpte min finfina bikini!! Men vet ni vad jag har lyckats med?! Jag råkade ta xs i storlek på nederdelen, hur fan lyckas man med det när jag har medium?! Jag måste verkligen försöka byta tillbaka, hur lyckas jag?! Jag var säker på att jag hade tagit storlek medium, men dom måste fan fatta att jag har råkat tagit fel, jag menar ofta man hoppar från xs till medium? -.-' jag ska dit imorgon och försöka byta tillbaka, annars blir jag en ledsen flicka ;(




Sen på kvällen i alla fall så åkte jag till Johnny och sov över där, vi gjorde inte så mycket men det var trevligt att träffa han igen ialla fall :)

Nä nu ska jag ner till centrum och köpa fredagsmys, nu e ja suur. *fniss*

Kommentarer:
#1: frida

jag har köpt en lika dan, och jag var tvungen att köpa s på nederdelen istället för xs för dom var slut.. står du ut med att ha s så kan vi byta..? :)

2010-06-18 @ 14:59:58
#2: frida

jag har köpt en lika dan, och jag var tvungen att köpa s på nederdelen istället för xs för dom var slut.. står du ut med att ha s så kan vi byta..? :)

2010-06-18 @ 14:59:59
#3: frida

fan också.. :/

2010-06-18 @ 15:05:13
#4: kristina

så snygg bikini!

2010-06-21 @ 14:21:59
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: