Alexandra Micaela Rylander

2010-03-04
13:48:50

Alice In Wonderland
Igår vaknade jag rätt sent, gick ut med hunden på direkten. Jag var ute med henne ett tag, älskar promenader som ni vet! ^^ Sedan när jag kom in så frågar Sandra mig om jag ska med på bio i Heron City och se Alice In Wonderland klockan 15.30 och vi var tvugna att ta bussen som gick 14.15, vilket innebar att jag hade en timme på mig att fixa mig helt och hållet, så jag började på en gång sminka mig och ta på mig kläder jag skulle ha. Så ja stressad vart jag allt. Men kom iväg till bion gjorde vi i alla fall! :) Jonte skulle också med på bion, vilket var väldigt trevligt! Jag var helt hypad och speedad för att se filmen, har sett fram emot det länge!   Filmen var precis det jag hade förväntat mig, den är verkligen superduper bra! :D Jag älskar katten, den är så himla gallet gullig. Sedan lite senare när Jonte och Sandra hade ätit fick jag skjuss hem av Jonte, vilket var väldigt snällt av han :)



Jag var väl hemma runt 20.00-20.30 och 20min senare kom Jimpa :) Vi gjorde inte så mycket, tittade lite film och pratade (:


Men nu ska jag äta lite brunch kan man väl säga.. Jag vaknade rätt nyligen, sen ska jag duscha och sedan får vi se vad som händer!

Har ni haft ett bra lov än så länge då? Tell me! :)

Kommentarer:
#1: Erika

vill se filmen :) hahaha :) haha blyg är jag allt(A) :)

2010-03-04 @ 14:01:33

härlig design du har ^^

2010-03-04 @ 15:47:53
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: