Alexandra Micaela Rylander

2010-03-14
21:09:09

Det där lilla extra
Jag har varit så glad hela helgen! Jag har den där pirriga och spralliga känslan där jag känt hela helgen att nu saknas ingenting, jag har allting jag behöver :) Igår kom Denize och Sandra till Tyresö och då va vi hemma hos mig med Micke och Kevin också :) Efter en stund började Kevin dra sig hemmåt och Sandra skulle iväg och träffa någon, så då var det bara jag, Micke och Denize kvar tills Jimpa kom :) Hihi.. Det slutade med att vi alla var sjukt lugna, vilket Denize inte var till större delen av kvällen x) Hahah men det är härligt med glada och alldeles galna människor, haha! Sandra var också en riktigt kramgo prick igår! ;D  Men i alla fall det slutade att vi tittar på Luftslottet som sprängdes, och sedan somnar alla.. Men då... vaknar Denzie efter 20min och kunde inte somna om :O Så hon kom in klockan 9 i morse och väckte oss, vilket var väääldigt irriterande! xD Gör inte om det Denize :O

"Körde en Denize" xD sitta på handfatet


Och idag dåra så började dagen med att vi åt frukost på ett ställe i Haninge som heter typ Vegabaren eller något liknande, jätte gott var det i alla fall. Var så otroligt längesen jag åt en hamburgare, för jag brukar vanligtvis inte gilla hamburgare! Sedan hände det inte så mycket mer, Micke hoppade av vid en busshållplats på vägen tillbaka till Tyresö. Sedan så glodde jag Denize och Jimpa lite på tevo när vi kom hem till mig och sedan var dom tvugna att åka och sen dess sov jag i sängen, vaknade rätt så nyligen kanske för en timme sen.


Hoppas alla har haft en lika bra helg som jag har haft! :)


Med ett leende på läpparna går jag och lägger mig, godnatt!

Kommentarer:
#1: LIENE

Tack, så kul att du tycker det:) Jag har såna vita med.

godnatt

2010-03-14 @ 22:29:45
#2: Catrin

SV: Ååh gumman tack du är så söt! :)

2010-03-15 @ 09:53:28
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: