Alexandra Micaela Rylander

2010-03-21
15:08:03

Fre-lör-sön
Hela helgen har varit helt okej :) Har inte haft någon vidare blogglust, har inte funnits mycket att berätta heller hehe.. I fredags myste jag, Jimpa och Denize framför teven och tittade på film "Big mama 2" eller vad den nu heter haha. Sen på lördag förmiddag var Jimpa tvungen att dra och senare vid 16.00 så åkte jag och Denize in till stan i det underbara fina vädret ^^ Jag njöd verkligen, det blåste mycket men solen var så härlig   Vi var inte där så länge vi åkte väl hem vid 17.30. Men jag blir helt galen när vi går runt i affärerna och man är helt pank och man ser alla nya vårkläder, oooh vad jag ska shoppa nästa vecka! Aja i alla fall senare när vi kom hem så gick vi till centrum och köpte middag, det vart kyckling med pommes och det var så himla gott! Senare mot kvällen hände inte så mycket, ett ögonblick fick både jag och Denize flipp, och sen gick det över..i alla fall för Denize's del så vi bestämde oss för att ta en liten promenad :) När vi var tillbaka var klockan rätt så mycket och vi båda somnade nog på en gång när vi la oss och tittade på film.

Denize drog för inte en sån lång stund sen och snart ska jag väl hoppa in i duschen, sedan plugga lite. Hoppas pappa ringer sen med, han ringde i morse men skulle ringa senare eftersom jag sov då.




Ha en fin söndag allesammans
Ps. Jag saknar Jimpa

Kommentarer:
#1: Neha

Tackdesamma=)

2010-03-21 @ 15:41:11
#2: bella

fin blogg du har, hur mår du idag?

kram på dej! :)

2010-03-21 @ 16:20:04
#3: sara

Ha en bra söndag själv :D kolla gärna in min blogg!

2010-03-21 @ 17:00:48
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: