Alexandra Micaela Rylander

2010-03-24
18:10:17

Happy :D
Hemma från praktiken..

 Träffade Sandris i dag i centrum, det va nice :D Vi kommer förmodligen åka till gbg i sommar, vilket var super bra nyheter för vi har pratat om det ganska länge, men varit osäker om det blir av. Men nu jävlar!  

Får pengar inom 2 dagar, ska shoppa till lovet. Och hela livet går som jag vill nu! Elleeeer nästan, ska bara färga håret och klippa mig sen känns allt awesome! :D Juste det bästa, det är vår och sommar snaart!

Nu är det bara en vecka kvar, sen påsklov. Härligt? JA!

Nu ska jag äta mat och sedan krypa ner i sängen och titta på någon bra film eller något. Jag är ledig imorgon också vilket gör allting ännu bättre, hihi!!!


Puss :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: