Alexandra Micaela Rylander

2010-03-25
20:22:10

Ledig idag
Heeej! Ursäkta för sent blogginlägg hihi :) Det har hänt rätt så mycket idag, kanske för jag vaknade så sent.. men men ^^

Jag var ju som sagt ledig idag och så fort jag vaknade tog jag ut Saga på en promenad, så lång promenad vart det inte idag, men alltid något! Sedan åt jag lite frukost, tog på mig kläder och promenerade till solariumet! När jag hade varit där en stund, promenerade jag tillbaka igen. Lite senare på dagen åkte jag till stan och tittade om skinjackan som jag tyckte om på H&M fanns kvar, och ja det fanns den! Hittade ett litet gulligt linne också, sweet! Jag gick och mötte mamma för att få pengar och hon följde med dit, och hon hade tydligen aldrig varit där... och hon som jobbar i stan?! Vart väldigt förvånad, det såg väldigt kul ut när hon jätte nyfiket tittade runt överallt. Sedan åkte vi hem mot Tyresö och handlade mat och annat i Tyresö centrum. När vi kom hem fick jag jätte goda våfflor, för det är ju våffeldagen idag :) Vad brukar ni ha på era våfflor?  Själv har jag, grädde och sylt :D

Nu är jag väldigt trött ska slänga mig i sängen och titta om det finns något bra på tevo.
Puss


Lägger upp bilder på kläderna senare!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: