Alexandra Micaela Rylander

2010-05-25
16:54:35

Beslutsångest över en sån enkel sak
Gud vad jag velar fram och tillbaka, i mer än en timme nu så har jag beslutsångest över om jag ska gå till gymmet eller inte. Det är bara ett enkelt val liksom antinge går jag och har gjort min insats för dagen, liksom känt mig duktig och känt mig glad och uppåt! Eller så är jag helt enkelt lat och går och gör allt det som jag ska göra, duscha och äta middag vill säga. Men nej nej i stället så sitter jag här och tänker varför gick jag inte på en gång efter skolan i stället så kanske jag hade varit mer på humör för träning än vad jag är nu.. Jag får fan helt enkelt gå upp och gymma på fredagmorgon när vi är lediga i stället, det lät bättre va? Då har man liksom träningen avklarad och är pigg resten av dagen.

Aja nu blev det som det blev, inget gymmande :)

Kommentar:
#1: Jag

Flickigt flirtit eller lite äckligt?

- Vad tycker du om Lily Allens stil?



http://snostilen.se/2010/may/lily-allen.html

2010-05-26 @ 15:13:05
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: