Alexandra Micaela Rylander

2010-05-06
18:54:25

En dag kvar sen är du 18,
Har flyttat hem nu igen :) Skönt nog, kändes en aning tomt hemma hos Tessan. Men skönt var det att få bo där lite i fred i alla fall. Igår var jag ju med Erika i haninge, det var så jävla kul och se henne igen! Jag träffade på många andra där med som jag kände, det var lite roligt :) Hittade massa kläder som kommit in på Gina, som jag vill ha! :O Men måste vänta tills den 12maj, alltså nästa vecka. Men det är ju inte långt dit, niiiiice! ;)

Imorgon blir det skolan lite snabbt och sen på kvällen ska jag fira lilla Denize som blir 18, ja gud vad gammal du är nu ;O Hahah not? :D Jimpa kommer vara där med, trevligt <3 :) Sen ska Sara med :D Hihiihi. Sen ska alla dra ut på krogen, så då blir det väl för oss små, jag och Sara att åka hem till Tyresö igen :)

Har pluggat hela eftermiddagen nu, känner mig så jäkla braig haha!

Kommentar:
#1: Anonym

fjortisen ser ju fan ut som 12, lol

2010-05-07 @ 22:45:08
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: