Alexandra Micaela Rylander

2010-09-13
15:25:31

Vad är en salt?

Ja det kan man ju fråga sig, tyckte frågan var så fucked up haha.. Det är det jag har ägnat mig åt i en timme nu, att plugga lite natur. Det är jävligt kul faktiskt, gillar kemi. Men klarar inte av att plugga hur länge som helst!



Idag har jag varit på Wella besök med klassen i tre timmar. Det var intressant, vi hade gått igenom samma sak förut, men det är jävligt bra med upprepning! Eftersom jag glömmer saker så himla lätt, så det är bara att nöta in det. Fick sluta 12 idag i allafall, riktigt nice! Och någon har gått och smittat mig igen, jag var ju sjuk för 2 veckor sen. Nu är jag förkyld igen! Antingen är det allihopa på min praktik, eftersom att alla var genomförkylda förra veckan när jag var där, eller så är det någon söt vän till mig som har funnits sig äran att smitta ner mig lite. Höööhö nåja, jag blir frisk snart ;D



Kommentarer:
#1: LISA

Åh så fin header du har!:o

2010-09-13 @ 19:38:02
#2: LISA

svar: tack detsamma!:)



skulle du vilja göra en header till mig?

2010-09-13 @ 19:49:52

En salt är en jonbindning ;) haha, vi gick igenom det idag i skolan faktiskt :D

2010-09-13 @ 20:08:16
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: