Alexandra Micaela Rylander

2011-12-13
21:18:34

Twilight och pyssel i vintermörkret

Haaallå! Ni har inte missat att det är Twilight på kanal 5, just nu va? ;) Det har i alla fall inte jag, jag älskar den filmen! Min favorit karaktär är Alice , vilken är eran?
Just nu håller jag på att skapa egna smycken. Det är lite roligt faktiskt har inte gjort det sen jag var 13 år. Det är ju väldigt "mode" nu att ha fjädrar i håret, så håller på med fjädrar, silverkedjor och klämmor. Samt håller jag på att göra egen ear cuff! Ni får se hur det blir när jag är färdig! 

Lisbeth Salanders collektion kommer ju in på H&M imorgon, taggad? Ja! Jag älskar hennes stil, så hoppas jag hittar något snyggt! Måste se den nya versionen av Män som hatar kvinnor också, tror den är riktigt bra. Självklart kan den inte slå orginalet, men tror den verkligen är sevärd!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: