Alexandra Micaela Rylander

2011-02-16
11:43:47

It's a new week
Dags för nytt rum, fick beskedet för 2 dagar sedan att jag och Malin skall sluta dela rum och jag skall få Johns rum helt för mig själv :D John skall flytta ner till Jessicas rum, som skall flytta ut helt. Då skall jag få in min plattteve så jag kan titta på dvd filmer och vhs :'D

Jag gymmade igår, sprang 40min och gjorde styrketräning med ben 30 min, sedan zomba i 60 min :'D Och idag med skolan ska vi dansa zomba, sen eventuellt skall jag dansa zomba igen ett pass efter det! :D

Jag saknar min Joakim, men vi ses nästa vecka när han är ledig från jobbet. Då får jag väl ställa in min gymtimme för att vara med den jobbiga ungen.. Hahahha nej skojja bara :D Han är inte så jobbig, bara lite ;)

Nu börjar lektionen snart!


 <-- baaallt, mitt namn står på ett hotell.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: