Alexandra Micaela Rylander

2011-06-20
14:25:25

We do what we do best
I helgen har jag varit hos min syster, djurvakt och hela lägenheten för sig själv. Så underbart skönt! Jag åkte dit torsdags kväll och det slutade med att jag tog en promenad med Jeamina. Påvägen hem till henne ringer Backas, en kompis till Sebbe och frågar om vi vill komma till Notholmen. Vi drar dit där några av Sebbes vänner är, det var mysigt att vara där. Det var bra människor, bra väder och mysigt helt enkelt. Efter ett tag drog Jeamina och jag vart kvar. Kvällen slutar med att vi fulla glada människor badar och sen går blöta hem! På fredagen var jag bara hemma och mös framför teven. Chipsskålen, dippen, chokladen och colan passade utmärkt för den regniga dagen!

Lördagen var riktigt rolig, jag, Denize, Alex, Jimmy och Johan drog till Avenyn som ligger kring Stureplan. Det var bara all in och köra! Lokalen var riktigt nice, musiken var riktigt nice, dom få människor som fanns där var nice. Fanns riktigt söta pojkar där må jag säga! Men efter ett tag vart jag och Denize fundersamma och undrade "Vart fan är folket?!" Det var hur några som helst i den stora lokalen. Stället var plus men antalet människor och priset på spriten var minus! Jag och Denize drog då vidare till Viper, där vi genast hade extremt mycket roligare! Vi började shotta och höll i det hela natten tills det stängde, vi ägde dansgolvet och hade time of our lives! Synd bara att det fanns så liten tid kvar.

Outfiten för lördagskvällen



Nu är det måndag igen och jag vill ta tag i träningen, nu på en gång! Men vill bli helt frisk först, är lite små snuvig och min hals bränner! Men jag vet att jag kommer må mycket bättre snart! Idag ska jag väl städa och rensa lite, känns som en sådan dag. Är seg idag, därför tror jag inte jag kommer umgås med någon idag.

Kommentarer:
#1: Cajsa

hejsan hoppsan snygging! :D har lite frågor till dig.. ;-) Först: Hur är läget? sedan: lust att ställa en kort/lång/en/flera fråga/frågor i min frågestund? :) http://cjssong.spotlife.se/2011/06/19/fragestund/#comments

och sist: OFTAST när jag kommenterar hos dig blir det ju sådanahär kommentarer när jag antingen ber om nåogt eller bara är sällskapssjuker och undrar hur läget är. ;-) är du less på det och och mig och vill att jag flyttar dig till kategorin "följer bara" eller vill du fortfarande ha dessa busiga kommentarer och själv bestämma en bra kategori som beskriver din blogg? ("följer bara" innebär att jag läser men sällan kommenterar). Håller på och lägger om det på bloglovin. ^^ Måste få mer ordning där. :P



Det var de frågorna jag hade. ;-)

Pussis och kramis!

2011-06-21 @ 00:11:48
#2: J

Snygg :)

2011-06-21 @ 18:54:44
#3: J

Snygg :)

2011-06-21 @ 18:55:38
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: