Alexandra Micaela Rylander

2011-03-07
21:42:00

plus och minus

          Plus är

  • Joakim min gulligull till pojkvän

       

  • Solsidan, som är på söndagar vid 20.00
  • Våren som kommer dyka upp när som

          

  • När som helst kommer jag bli helt frisk från min förkylning och börja gymma
  • Denize Lindwall för att hon är den hon är, och hon är en fin chey

  • Burlesuqe som är en otroligt grym film






    Minus
    är
  • Att jag inte klarade diplomeringen av naglar

  • Jag har inte träffat flera vänner på länge, Sandra exempelvis som jag längtar efter


Kommentarer:
#1: Cajsa

kikar in och skickar lite tisdagskramar! :D

2011-03-08 @ 17:57:16
#2: ddenize

AW VA SÖT DU E! kärlek till dig!

2011-03-08 @ 20:45:56
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: