Alexandra Micaela Rylander

2011-03-12
20:19:20

Some day passed by
Denna lördag kväll har jag spenderat dagen med att fixa min mosters hår, vilket vart kanonisbra! Först slingade jag och färgade hennes hår sedan klippte jag. Skit snyggt vart det! Men ingen bild kommer läggas upp på det nej pga privata egendommar you know ;) Sedan har jag och hon åkt och solat ett tag, känner mig genast fräshare, och vilken fin rand jag har nu hihi!

Joakim kom hit igår, världens sötaste :D  Vi hade egentligen bestämt att träffas nästa helg, men eftersom vi inte hade annat för oss och vi ska fira en släkting i helgen så vart det så! Är med han nu med :) Vi ska nog äta lite suuupergod pizza sen och spela UNO med familjen. Myyyys! Jag hade egentligen tänkt vara med Denize i helgen, men det vart som det blev, hon drog ut på krogen igår (jag och krogen passar inte så bra ihop just nu så nah).

I torsdags provade jag en helhäftig sak! Fick prova göra keratinvax extansions på salongen, det var jätte roligt! Men det tog sin lilla tid, jag provade några sedan gjorde amanda resten (eftersom det var hennes kund) Sedan övningskörde jag då med Martin senare mot kvällen, as bra gick det med! Fan vad grym jag börjar känna mig på senaste tin hihi ^.^ (Joakim håller just nu på att störa sig otroligt mycket på mina felstavningar och osammanhangande jag skriver, men det är min dagbok och jag skriver såååwhaaaeäääraeeh stört om jag vill.. HAHA)



Hälsning från Joakim von anka <3

Jag älskar dig Alexandra / Joakim <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: