Alexandra Micaela Rylander

2011-03-27
17:56:00

woooooooooom
Heeeeeeeeeellu! Är en trött chey idag. Jag var ute på krogen igår med Amanda, Denize och några killkompisar till dom. Jag hade så roligt, det var evigheter sen jag var ute, så det behövdes! Vi dansade hela kvällen och hade skit roligt! Jag och Denize gick en liten nattpromenad sen efter det på 1 timme och kvart. Det var skönt att få somna sen, har sovit väldigt länge idag. Men är fortfarande hysteriskt trött! Det tar sig nog till i morgon, då är det skola. Hoppas Denize får lite sömn med eftersom ja jag är en liten skyldighet till att hon sov rätt så dåligt. (Är väldigt bra på att ta upp större delen av sängen.. vräka.. vräka!)

Jag skall dricka upp min latte nu, sedan får vi se. Kanske skall plugga lite och bara ta det allmänt lugnt.


Hahaha ser riktigt sur ut, icke okej :D



Kommentar:
#1: Cajsa

hejsan snygging! allt bra med dig idag?

2011-03-28 @ 15:26:04
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: