Alexandra Micaela Rylander

2011-05-11
12:22:29

Sommar, sommar och sol!
Sitter på lektion just nu och är så himla aktiv. Haha nej men kände att idag vill jag bara ta det lugnt. Men ska i alla fall fortsätta litegranna. Det har varit underbara dagar i solen nu, älskar det! Imorgon skall jag på studentskiva, och det kommer bli kanon att gå upp morgonen efter och ha nationella! Hehe :) Jag måste upp.. har jag insett. För att jag SKA BLI GODKÄND! :)

Har många sura miner runt om mig just nu. Kommer missa tre födelsedagsfirande i helgen. Men ibland måste man faktiskt planera. För jag tänker inte skita i något som jag har planerat i flera veckor. Ibland tycker jag bara det är otroligt dumt att man kommer 2 dagar innan och säger att man ska ha firande. Var bara tvungen att få ut det. Så vad skall man göra, skita i allt och vara hemma eller planera det man tänkte från början? Ja denna gång blir det nog så eftersom det var tänkt sedan flera veckor innan. Människor får lov att acceptera och respektera det :)

Sen är det mycket iskolan just nu med, mycket plugg. Men ingenting jag inte klarar av! Jag måste bara se till så att kompisarna i min grupp hjälper mig att bli klar med grupparbetet också, för det är inte meningen att jag skall göra ett grupparbete själv. Men då får jag i alla fall känna att jag har gjort min del av skiten. *Ambitiös chey*

Idag skall jag till stan efter skolan :D Sedan skall jag hem och plugga ytterligare inför svenska nationella på fredag!

Puss på er sålänge!!

Kommentar:
#1: charlene

HAHA ahmen verkligen ;))

2011-05-12 @ 07:19:00
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: