Alexandra Micaela Rylander

2011-11-18
12:18:39

Fredag, tummen upp på det!
Däremot ska jag nog ta det lugnt idag, även fast det är fredag! Många av mina vänner är riktiga festprissar och vill supa så fort det blir helg. Men jag är inte så mycket för det nu för tiden. Speciellt inte nu när jag vill bli nyttig, en kväll med sprit och alkohol kan förstöra mer än 2 träningspass + att jag mår alltid så dåligt dagen efter. Visst man kan festa utan att dricka, men det blir inte samma grejj på något vis.

Jag har klippt min lugg ännu kortare, jag trivs i det jättebra. Så skall ha så ett tag till :D

Jag har knarkat lilla sjöjungfrun i ett par dagar nu, har inte sett den sedan jag var jätteliten snorunge. Har glömt hur underbart fin den är.

Ska iväg till centrum snart och lämna papper till kommunen :)

Ha en toppen fredag, puuuuss!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: