Alexandra Micaela Rylander

2012-02-05
20:53:54

Håller mig inne
Brrrr, det är ssåååå kallt ute! Jag har varit med Hedde hela helgen, haft det jätte mysigt. Vi har tittat på Jim Carrey filmer och Disney filmer! Vi försökte gå ut i lördags, men vi kom till ett ställe sen vart det hemmåt igen. Alltså det är så kallt ute så man orkar inte tänka, det ända man tänker på är in i värmen. Kortslutning! Hah.  Så jag och Hedde drog hemmåt igen och tjockade oss med chips och cola! Klart värt, i den här kalla kylan! Jag står ärligt talat inte ut längre, ge mig sol, värme och av med vinterjackan, tack! Idag (söndag) sov jag bort typ halva dagen, sen åker jag och Hedde in till stan för att möta upp Nenne (http://ddenizelindwall.blogg.se) Det var jätte mysigt att träffa min finfina vän igen! Hon är en skön brud! Fick med mig hem ett och annat smått och gått med! *lycklig*

Dagens låt ;
Ansiktet - äckligt

Kommentar:
#1: ddenize

hahahhhahah oooupsi skrev visst fel xD va faan bebbe hebbe dedde hedde samma sak (A) hahaha

2012-02-06 @ 10:23:10
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: