Alexandra Micaela Rylander

2009-04-12
18:18:13

helgen gone
Ja nu var helgen slut igen! Det var jätte mysigt i fredags med filmkvällen hos Sofia. Tack så mycket gumman! :)<3
Sen i lördags förmiddag var jag med Sara enda fram på kvällen. Vi gick runt och åt lite glass och sedan var jag tvungen att åka hem för att äta lite påskmat. Mötte Sara på bussen igen vid halv 9 för att träffa Nea och hennes nya pojkvän med resten av många människor. Sedan skulle dom på midnattsmässa.. Jag följde med dit en stund, drog sedan till donken för att Carro och Sandra satt där.. Sedan precis när jag har satt mig så säger Sandra och Carro att dom har bjudit dit några och jag frågar vilka och precis då kommer Sebbe lö och Filip från gamla klassen in genom dörren. Haha! Ni skulle sett Carros miin när hon sa "det kommer en till också" precis då kommer Tobbe in.. Lite smått lustigt.. Vi satt väl där 1timme eller något. Mitt i allt kommer Blidell in på donken. Blev jätte glad att se henne (:  Sen drog vi alla till kyrkan, vet ej varför.. Men det gjorde vi i alla fall. Dom hade precis varit klara där, dom andra alltså.. Helt plötsligt blev det värsta klass återträffen eller något liknande. Jag, Carro Ö, Filip och Sebbe stod ju först där utanför.. Sen kom Anden, Jonte, Nea, Sara, Sofia, Mirre, Carro A och Valter ut.. Haha snacka om lustigt.. Vi blev många där ett tag, träffade på Viktor också. Men det chokade mig inte för han är typ ledare för konformations/mässa grej. Så jag hade en viss aning att han skulle vara där.

Åkte sedan hem till Sara och sov över där. Vaknade och var på världens frukost humör. Gissa hur gott det var med frukost!

Jaja senare på dagen träffade jag Viktor, vi satt lite och pratade och gick ut på promenad. Hann inte direkt så mycket eftersom han skulle hem och äta.

Nu ska jag nog snart till Sara, vi får se vad som händer ikväll!

Hmm.. I morgon kanske jag ska träffa Robin *yey*

Talk to u all later.

Cyyyya

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: