Alexandra Micaela Rylander

2009-01-08
22:41:35

snart helg!

Idag var jag på apu'n, va lite segt så jag fick gå hem vid halv 5. Efter det drog jag till centrum och gissa vem jag träffar där? Carolina Anderssonen själv! Det va roligt att träffa på henne, var så längesen, vi shoppade lite tillsammans på h&m, fick en del smink med mig hem och carro köpte en halsduk ^^ Jag var tvungen att gå och kolla om tacobaren verkligen har stängt, som pundhuvena mitt emot påstod förra gången. Det hade dom inte tack o lov! Efter det skilldes jag och carro åt och jag var påväg hem när tanken slog mig, jag var så sugen på tacos! Så jag gick tillbaka och åt tacos, mmm mums! Sedan gick jag hem och duschade och nu sitter jag här. Inte så mycket för mig. Börjar halv 11 imorgon enligt schemat på fronter så det är väldigt skönt!

Nu ska jag fortsätta chilla, cya sovgott!

Bästa låt - let me sign med rob patinsson

saknar jonny..

puss


Kommentar:
#1: Carro

Nää! Gick du tillbaka?! XD Hahahah!

2009-01-10 @ 18:13:35
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: