Alexandra Micaela Rylander

2009-06-06
14:48:54

Heelg!

Lördag idag då.. Sköönt med helg, tycker ni inte? ^^ Igår var jag med Sara i alla fall.. först var vi hemma hos henne och tittade lite på tevo. Sen gick vi och mötte Rasmus vid stimmet. Efter en stund kom Carro och Sandra dit också :) Vi gick alla hem till mig och bara tog det lugnt :) Min mamma var inte hemma så det var nice :D Hela lägenheten för oss själva (: Juste Sebbe kom också senare på kvällen :) Sen åkte han hem, Sandra och Carro drog också. Medans Rasmus och Sara sov över. Just nu ligger Sara och sover i min säng, haha hon är jätte trött stackarn xD Ska ut med hunden snart(är ni förvånade?) kanske kan få med Sara ut också, om hon vaknar ;) Det var en nice fredag faktiskt. Men men som sagt ska gå från datan nu.

Ha en bra lördag

Cya


Älskar denna låt <3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: