Alexandra Micaela Rylander

2009-05-31
17:10:23

Helgen
Hej igen bloggläsare och alla för övrigt :) Helgen har varit intressant, bra men ändå dålig. Tänker inte ta upp det dåliga men tänker deffenitivt berätta om det braiga. I fredags började vi inte förs klockan 12.50 då vi hade idrott i 3 timmar -.-' Det var varmt men rätt så rolig lektion faktiskt ^^ Fredagkväll åkte jag till lilla Sara och slagga där. Sedan på lördags förmiddagen solade vi, det var så jävla niice! Sedan drog vi in till stan och shoppa, jag fick med mig hem bikinis, örhängen och ett halsband. Så lite fick jag allt hem ;D Sedan på kvällen kom Sandra över och då gick vi från mig och mötte Carro vid donken. Sedan gick vi till stimmet och bara var där :) Sandra drog hem efter ett tag och jag följde med Carro där och sov. Idag har jag och Carro varit i solen, hon och Johanna badade i öringesjön faktiskt, men jag är så jävla badkruka av mig så jag doppade bara fötterna *fniss* Sedan har det inte hänt så mycket, blev äntligen klar med faktauppsatsen i helgen! Det var riktigt skönt måste jag säga er, byebye faktauppsats! Tror inte den vart lyckad men jag hoppas på det bästa, haha..

Måste bara få säga att jag saknar Robin.. På något sätt var jag bara tvungen att få säga det.. <3

Cya

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: