Alexandra Micaela Rylander

2009-09-28
16:16:53

Dagen

Jag vaknade rätt så tidigt i morse, runt 08.30 då jag gick ut med hunden på en gång passade på att fylla på pengar på mobilen. Hade ju inga pengar på mob igår kväll, katastrofalt! Sedan Tittade jag på Twilight och åt fruktost. Åkte direkt till skolan efter jag hade fixat mig klart och allting var bra. Vi hade bildlektion, och jag vart lite nöjd med bilden som jag gjorde, vi håller på och göra ansikten med skuggning. Vilket jag tycker är rätt så kneppigt med skuggor. Så kommer tanten(läraren, no offense) och gnäller på att det fattades skuggning på läpparna, att man såg konturerna för mkt. Dumma, ville ju bara bli klar men nu får jag minsann vara klar för så petig kan man inte vara! Eller kan man det? Jaja sedan gick jag, Denize och Sandra åt helt olika håll. Dom hade lektion efter men jag åkte hem, för jag har ju ingen lektion efteråt :D Skulle kanske ha träffat Johnny men det blev helt konstig uppfattning av vad vi båda menade. Han åkte ett helt annat håll än det hållet jag skulle mot. För jag måste ju vara duktig flicka och åka hem till hunden -.-' Men det är skönt med långa promenader det är det, försöker få min hund att gå snabbare takt men hon ska ju nosa på varenda grässtrå så det blir inte så bra det där med att gå snabbt tempo med henne. Men tro mig jag ger mig icke.

Ska fortsätta kolla klart på Twilight nu! Sedan möta Mammi i centrum.

PS: Denize skicka bilderna från idag! ^^

Puss på er


Kommentarer:
#1: Anonym

Jättefin blogg! :)

Allt bra med dig? ;b



(http://steeler.blogg.se/)

2009-09-28 @ 18:35:48
#2: nea

Twilight är så j*kla bra!

Söt hund du har!

2009-09-28 @ 19:04:39
#3: nea

sv: haha tack så mycket! Mina brukar också bli det, det här var nog första gången det var skapligt... :P

2009-09-28 @ 19:31:05
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: