Alexandra Micaela Rylander

2009-09-28
20:13:26

Hjälpa Mammi med att bära kassar de är jag bra på!

När jag va inne på kicks då hände de hära..!

"Hmm jag behöver en ny mascara... Varför ska allt va så jädrans dyrt..!"
"WIIIIIIIIEE!!!!½½½ HELT OTROLIGT SÅ BILLIGT PÅ MIN FAVORITMASCARA! I FEEL SO HAPPY!! "
                                                                    

jo för er som inte förstod. Jag gick in på kicks, letade efter en mascara, helst den jag brukar använda såklart. Sen helt plötsligt fanns den där " Extra volume collagene" som tidigare kostat 170kr som nu kostar 130 kr på rean! Dessutom hade jag min lilla värdecheck  i fickan där man får 20% på något man köper! Det betyder att mascaran kostade endast 103kr!! Vilken lycka, jag sparade hela 67kr! LYCKA LYCKA

Nej men nu ska jag äta flingor och titta på tevo

PussochKram


Kommentar:
#1: Anonym

....oooooookej. fint.

2009-09-28 @ 20:46:50
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: