Alexandra Micaela Rylander

2010-04-19
18:00:20

Modetrenden just nu
Vad är grejjen med dom här jackorna egentligen? Ja jag kan erkänna jag vill ha en, i sånt fall skulle det vara den blåa. Men saken är den, att så jävla snygga är dom inte, det var inte direkt så jag dog och kom till himmelen när jag såg den här på Gina Tricot. Bara det att dom ser riktigt mysiga ut faktiskt, men det är en enorm trend just nu. Det är inte så kul nu att ha en heller, alla brudar går ju runt med en nu för tin, likadana. Vi får se om jag köper en eller inte, måste fundera på'et!
 
Vilken skulle du välja? ^^
Om du ens skulle köpa någon.

Kommentar:
#1: denize

haha ja mamma övertalla mig att köpa den! :D å jag älskar den! :) nej bara den grön fans kvar, annars hade ja köpt den blå oxå! :D hihi

2010-04-20 @ 08:17:07
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: