Alexandra Micaela Rylander

2010-04-18
22:01:12

Söndag
Hahah hela dagen har varit så flummig! Denize och Sandra var skit jobbiga i morse (som vanligt) för dom väckte mig och Kevin som så gärna ville sooooova!  xD Sen gick vi upp efter ett bra tag, åt frukost och sen efter frukosten så stack Sandra :O En stund efter det kom Sebbe, Erik och "Majki" och sen helt plötsligt skulle alla dra till Majki , men hade verkligen ingen lust eller taggad att dra någonstans än hem! Så jag och Denize drog hem till mig :) Vi chillade mest och sen nu på kvällen kom Jimpa och Ludde hit :) Dom var inte här sålänge, men det var kul och se Jimpa igen :)<3

Ska lägga mig framför teven nu och sen sova! Godnatt och sovgott med er :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: