Alexandra Micaela Rylander

2010-01-19
21:38:02

Redigera bort dagen

Vi hade bara en lektion i skolan idag, fast det kanske jag nämnde igår? Ja det gjorde jag nog! Så otroligt skönt var det att dra ifrån skolan vid klockan 11, jag, Sandra och Denize drog till stan åt jätte god kinamat och sen tittade i lite affärer! Påvägen hem (jag drog tidigare än dom andra två små) så köpte jag en ny tungpiercing, kände att jag behövde en ny eftersom jag sväljer mina hela tiden. Hur lyckas jag?

Ut med hunden på en gång när jag kom hem, ända sen klockan 16.00 har jag suttit vid photoshop och testat massa grejjer. Det är så roligt tycker jag! Fast egentligen borde jag ju plugga. Jag har två uppgifter i svenska som ska vara inlämnade och en sak i religion. Jag börjar nog lite smått med religionen i morgon, lite sent nu tycker jag :)

Men men snart ska jag lägga mig och sova, sovgott! Puss ♥




Before



After





Before



After


Kommentar:
#1: angelica

fan va fint :D fett coolt det vart <3

2010-01-21 @ 16:02:39
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: