Alexandra Micaela Rylander

2010-03-01
21:25:12

Daa Weekääänd
Jag har inte skrivit någon blogg på hela helgen!! Buuhuu .. Men nu är jag här igen! :) Helgen var verkligen super mysig! I lördags åkte jag hem till Sandra där Denize, Jimpa och Sebbe satt nerkrypta framför soffan, som tur är hade jag med mig allt gottigott för kvällen! Lite senare mot natten började alla bli rastlösa, förutom jag för jag halvsov (som vanligt nu förtin) Men sen skakar dom om mig som små galningar dom är och säger att vi ska åka till donken, så for vi iväg till donken klockan ca 04.00 på morgonen. Sedan satt vi där ett tag och åkte hem igen, då lägger jag mig på soffan direkt och somnar, poff..! Riktigt skönt var det :) På söndagen åt vi frukost vid runt klockan 15.00 på dagen och det var så himla gott, det var riktigt längesedan jag åt en sådan riktigt kalasfrukost! Sandra är så duktig på att laga mat så ^^ Sedan åkte vi hem till mig och var hemma vid mig runt 20.00 på kvällen, sen kom Jimpa och då kollade vi alla på film! :) "I'm legend" blev det, Jimpa hade aldrig sett den.. Man kan ju inte se filmer utan att ha sett I'm Legend :O Jag älskar Will Smith, men det vet nog dom flesta.. Hans filmer är klockrena.

Men men som sagt idag rå (Måndag) har jag promenerat och solat solarium! Så nu har jag bränt rumpan en hel del, riktigt röd är den! (Nödvändig info?) Fast det gör ingenting för det svider i alla fall inte och det röda försvinner om några dagar, ser att jag fått en rand, vilket innebär att jag blir brunare och brunare! Det är inte kul att vara så blek som jag är, därför kände jag att jag behövde sola lite solarium. Efter det gick jag till centrum där jag fickade med Sandra och Carro :) Nu sitter jag här, precis kommit ut ur duschen och ska mysa framför teven med massvis godis! :D

Ha ett sjukt bra lov! (inte bokstavligen dåra) Men ha ett super bra lov, hihi.

Juste jag har lagat egna speciella hemgjorda pankakor idag också, mums












Kommentar:
#1: sandra

fikade* :P

2010-03-02 @ 00:13:00
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: