Alexandra Micaela Rylander

2012-03-14
19:05:28

Uppdatering
Haaaallå! Har inte varit här inne på bloggen på ett bra tag.. Shame on m...Eric!!!! That's right, skyll på Eric för det är han som har snott mig 2 veckor i följd snart. Inte för jag klagar hihi, har varit riktigt bra dagar!

Tatuerade mig igår såhär vart resultatet


Ursäkta för att bilderna är i dålig kvalite, får ta bättre bilder i morgon i solljus! Är SUPERDUPER CEPE NÖJD! :D Och helt otroligt överlycklig, äntligen har jag mina fina fåglar som representerar kärlek & frihet.

Shoppade idag också och detta fick jag med mig hem..
Underkläder och smink, kavaj och jeans!




Jag avslutar med dagens outfit -

Kommentarer:
#1: ddenize

älskar tattooooosarna!

hälsa eric haha ;d

2012-03-15 @ 10:17:08
#2: 'Mina

HAHAHA, Alex. Du kan ju fan inte ha en hund runt halsen.

2012-03-19 @ 04:34:34
#3: Anonym

Det är ingen hund, det är en fin fejkpäls :D FEJK

2012-03-19 @ 12:19:51
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: