Alexandra Micaela Rylander

2009-04-28
22:27:06

Hejsansvejsan!
Hela dagen idag har jag redigerat med Catrins blogg. Är inte klar än. Det är knappast så att jag ens är nöjd med min egna blogg lix :) Så det kommer ta en stund tills jag blir nöjd haha xD Men Catti verkar gilla den :D yeey! Det är iafl en förbättring från förut ;) Sen nu har jag gjort en ny egen header till min egna blogg. Om ni märker någon skillnad? (a)

Idag färgade jag håret på Linda i skolan. Och nej inte min bästis Linda.. utan en klasskompis. Färgade det helsvart igen (utväxten och dom oranga slingorna) men men.. det var lite hmm ja jag missade lite på slingorna så :/ Men hon verkade nöjd iafl xD Jaja man kan inte lära sig allting på en gång :$

Nej nu ska jag fortsätta dricka upp min varma choklad och sen sova

pussochkram!

 <333333

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: