Alexandra Micaela Rylander

2009-04-21
23:02:28

Jag är grym!

FAN VA GRYM JAG VAR IDAG PÅ IDROTTEN! förbättrat mig i maxtestet. Fan var nöjd jag var efteråt :'D!! Mitt humör blev på topp! I Love It! <3

Blev klar med klippningen idag. Ett G blidde det. Jaja det är bättre än ingenting ^^ Bättre lycka nästa gång. 
Efter skolan drog jag direkt till mässan med Linda som jag mötte i centrum. Träffade Viktor, Sofia, Nea, Carro och många fler där :D Det var nice :)

Kom precis ut ur duschen och är jätte nervös att jag inte kommer klara provet imorgon. Eftersom jag är smart nog och inte ens har kollat genom alla fucking 6 kap.. (Jag är dum i huvudet) Lycka till, till mig säger jag bara!  Aouusch..

Ska chilla lite sen sova

Cyyya

Pussochkram


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: