Alexandra Micaela Rylander

2009-04-10
15:59:45

påsk
Du är allt söt du mamma som försöker göra allt bra till påsk ändå fast saker är som dom är.. Just precis nyss fick jag smaka hennes egna gjorda köttbullar. Tro mig det var riktigt gott! Men det kommer ändå inte kännas bekvämt att vara hemma och sitta vid matbordet mittemot Ari.. Så fort min mamma vänder ryggen så kommer han och säger något kränkande.. Alltid lika trevligt med friska människor(eller inte)

Ska väl börja göra ordning mig strax.. Jag ska ju på filmkväll senare hos Sofia. Det ska bli roligt :) Har köpt med mig chips och cola, så känner mig lite generös ;)

Vad ska ni andra göra då? Hoppas ni får en bra fredag i alla fall!

cyyaa

pussochkram :)

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: