Alexandra Micaela Rylander

2009-04-22
21:53:14

something boring atm
Hej på er. Jag skulle bloggat när jag kom hem men jag pluggade lite på ash-projektet så.. Sen är det så att jag har enda fram tills nu redigerat med Cattis blogg.. Fan vad illa det går! Iafl idag, jag blir jätte arg! Seriöst har en jätte bra idee till hennes blogg nu. Men headern vill inte komma upp till där jag säger till den att den ska. Så ja jag är lite småsur just nu.. Men vad gör man jag får fortsätta i morgon.. Ledsen Cattis att den är fucked up just nu. Men det kommer!

Jag orkar faktiskt inte blogga nu ... Men hoppas lusten kommer i morgon. Det är praktik imorgon. Vet inte om jag ser fram emot det. Men tar dagen som den kommer, imorgon är det nya tag! (Fnissar lite tyst för mig själv)

Sovgott
och
pussochkram


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: