Alexandra Micaela Rylander

2009-04-27
19:39:42

sun and spring <3
Heelt fullt upp i helgen härligt va det! Sol sol sol sol <3

I fredags var det filmkväll med Sebbe, Rasmus, Linda och Tobbe :) Rasmus jag och Tobbe slagga över hos Linda. Dagen efter var det menat att jag skulle följa med på danspass med Sara. Men jag låg och sov så lycka till med att väcka mig liksom xD Men men jag träffade henne senare :) Hon följde med och jobbade på församlingshemmet som även Linda skulle göra. Sen efter det kom Tobbe och vi hamnade hemma hos mig sen. Tobbe drog tidigt på morgonen och Linda drog sen.. Sov hela den dagen och ja... va dålig som fan >.<

Idag fick jag VG på applicering i färga utväxt och i hårföning! Skit bra kändes det :)
Har även handlat mascara och "ljudet av ditt hjärta" (den andra delen av twilightserien) ..

Nu ska jag snart börja med idrottsläxan bäst jag läser genom va vi har prov på ;)

Lite bilder från andra helger kommer

...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: