Alexandra Micaela Rylander

2009-08-02
00:12:40

ÅNGEST
Okej satt och läste lite bloggar alldelesnyss och måste bara säga att jag får rejäl åångest och jag skämtar inte! Ni som håller lite koll på dom som ligger i topplistan på bloggen just nu. Har ni märkt att alla som bloggar är rejäääält smala. Och då menar jag inte tändsticka, jag menar smalare än en tändsticka, vad leder det då till jo kanske en nål, eller smal som en tråd! Såå smal.

Titta här bara så ska ni få se, titta och läs!

Inlägget hittar ni hos http://desireenilsson.blogg.se

Jag vet att jag inte är fet, men man känner sig direkt inte smal heller när man läser det där. Förlåt men jag måste bara säga att jag blir peppad på att börja banta! Jag är 173cm lång och väger 61kg, men jag vill väga 55 för att kunna känna mig smal! Så vad är det jag säger, kanske ni frågar er själva.. Jo jag säger att det är dags för mig att börja äta hälsosamt, träna, banta eller vad som helst. Och nej det är inte så att bara för jag börjar läsa bloggar så ska jag bli smalare, eller blir mer påverkad för dom är smalare. Jag har tänkt på det här ett bra tag och istället för att envisas mitt gnäll och dra ner mig själv under ytan så ska jag ta grepp om mig själv och göra något åt saken. Nu smäller det fan!

Kommentarer:
#1: Leia

Jodå, jag förstår hur du menar. :P

2009-08-02 @ 09:16:57
#2: LIENE

men alla har ju olika kroppsbyggnad, tycker dte är fel att jämföra efter vikt och allt sånt, det är bara bullshit! och dessutom kan man vara snygg och fin utan att behöva vara pinnsmal.

2009-08-02 @ 13:27:40
#3: isa

Fin blogg!

Frågestund på bloggen, fråga vad du vill! :

http://isasvarld.blogg.se

2009-08-02 @ 18:09:11

alltså de där är sjukt ;o men lovar dej, du är INTE tjock, superfin!!

2009-08-02 @ 18:09:38
#5: Mina

Ditt bmi är ju perfekt sucker. xD

börja inte banta, det slutar bara med att du får bulimi och skit x_x Men ät nyttigtTumme upp

2009-08-03 @ 16:26:42
#6: Anonym

Fuck it

2009-08-03 @ 20:47:01
#7: Anonym

Det är bra att du har ett realistiskt mål i alla fall, egentligen behöver du inte gå ner i vikt i huvudtaget, men eftersom du en gång vägt 55 och vet att du trivs och mår bra i det så är det ju lugnt.

2009-08-07 @ 12:38:00
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: